torsdag 8 september 2011

art brut

Sitter på tåget och googlar Freud. Ser ju inga konstigheter med den saken och pur studierelevans förstås men skäms förstås lite och försöker vinkla min dator så inte mina medresenärer ska se. Borde väl egentligen skriva ihop den här sammanfattningen av en artikel jag ska kunna redovisa om en och en halv timme. Jag har den stora lyckan att ha den tilldelad mig ihop med klassens enda lingvist. ASSÅÅ, näst mest imponerande expertis efter fysikers -> lingvisternas. Dör lite inombords, känner mig så okunnig. Liksom jaha, det var DET ni ägnade er åt när jag spenderade år med whine & wine och att måla över olika saker i hjorthagen, makes sense. *tar till vara på tiden* Tack gud för att man ändå är uppväxt med ett någotsånär bildat språk så man i alla fall kan fejka om det skulle behövas och den sidan läggs till.

Fortfarande förkyld, hoppas kunna cykla snart. Har lånat en kalascross och vill ju få testa, inte vara inomhus och odla fetma och gamnacke.

Inga kommentarer: