måndag 5 september 2011

Ett litet tillägg

Som ett tillägg: det absolut mest provocerande i sånt som det nedan tycker jag är det här gamla vanliga att killar som de där #isg-snubbarna per automatik får någon slags gloria och stämplas som "Fina Killar" för att de typ, egentligen inte har gjort någonting överhuvudtaget som främjar någonting värt att främja trots att de själva ser sig som gudasända kvinnolovers som ba älskar den "Naturliga Tjejen(tm)". Går med fördel att jämföra med killar som så ofta vänligt och bestämt vill tala om för mig hur jag som tjej tex bör förhålla mig i andra genusrelaterade frågor för att vara politiskt korrekt och supporta min egen typ, "kamp"? Har mött uppskattningsvis en miljard sådana politiskt korrekta och  feministiskt nyväckta unga män och har väl uppskattningsvis ca en miljard gånger även på tjejigt vis låtit dom hålla låda i tusen jävla år om sånt nonsens som hur mina åsikter om min egen könsroll är fel eftersom deras genusvetenskap A-baserade analys inte stämmer överens med den.

Ps. Älskar både män och kvinnor, bara inte de som är dumma i huvudet. Så vi är på det klara med den saken.