onsdag 16 mars 2011

Tänker lite på barnen i afrika.

Alltså såhär är det, så fort jag har en dålig dag (trött, stressad, dåligt samvete, osv, osv) så är jag 100% övertygad om att jag på tonårsvis "måste flytta ifrån den här jävla stan!!!" ("sluta på det här jävla jobbet!!!", "byta jävla umgängeskrets!!!", "skita i det här jävla vaddetnuär!!!" etc ) och att det omedelbart skulle göra allting mycket bättre. Problemet är ju att jag testat det där X antal gånger redan (vi behöver inte räkna) och blivit rätt medveten om att det tydligen (WHAAT?!?!) inte är så saker och ting fungerar här i världen. En shocker, givetvis.

Ändå övertygad förstås. Idag tex försov jag mig vilket gjorde att jag inte hann träna innan lunch vilket gjorde att resten av dagen inte går att få ihop som det var tänkt vilket gör att jag blir stressad för att jag är så sjukt ospontan och vill HA EN PLANERING vilket gör att jag i brist på omgående vill packa ihop mina grejer och sätta mig själv exil. Helst redan igår.

Åååh det är så dumt. Måste sluta överreagera. Det är ju inte som att jag inte hinner med, jag får ju bara typ... slösurfa en timme mindre. Guu va jobbigt, stackars mig, buhu.

Skärpning.

Inga kommentarer: