lördag 26 mars 2011

Fest!

Stor dag idag här på Mallorca. Inte bara fick jag cykla årets första pass i kortkort (man vill ju ha en chans att bränna sönder fler hudområden än bara ett!), vi fick även efter alla dessa lillklingetimmar gå upp på storkakan och köra lite lagtempointervaller! Tjoho! Det var ju inte precis igår det. Det var väl snarare typ september? Firade det med att äta en bar mitt i passet!
Det var jobbigt att behöva cykla fort igen, men det var skönt att få bli trött på annat sätt än distanstrött och andfåddhet är som alla vet alltid en hit. Dessutom fick vi finsällskap från Stockholm i vår falusvärm, och bara en sån sak gör ju en anspråkslös flicka (mig, jag är, jo) lycklig och nöjd.

Imorgon har vi vilodag, jag är i så stort behov av att plugga att jag inte ens vill tänka på det, men det är ju mer lockande att rulla lite och typ... fika.

Inga kommentarer: