tisdag 15 mars 2011

Kul att vara ostark

För er som dör av intresse och informationsbrist så har jag tränat två pass idag och varit lika överjävligt förklenad på båda, men en något större andel klenhet på det senare, vilket man förstås kunnat räkna ut med röven om man varit någorlunda normalbegåvad men jag har helt uppenbart inte kapacitet för att tänka i sådana fullt logiska banor. Man är väl en fri konstnärssjäl etc och ba tänker helt vilt & crazy. Eller bara dum? Det är förstås något man kan diskutera.

Hur som helst har vi åtminstone en ansvarstagande ordförande i Falu CK, ikväll var Öijer i hallen för att kolla att jag skötte mig och tränade ordentligt. Han hade förstås nån ursäkt om nåt barn och nån friidrott, men jag tror att vi alla förstår att det bara var just det och han egentligen var där för att föra bok över testcyklandet. Föredömligt tycker jag.

Och annars: inte mycket. Har väl klappat djur och rådfrågat min bror doktorn om min handled som ju gör onödigt ont ganska ofta. Han hade inget svar förutom att jag kanske skulle försöka belasta den på ett annat sätt på cykeln, men det hade ju till och med jag fattat.

3 kommentarer:

Jonas l sa...

http://www.ergon-bike.com/gb/en/home kanske?

HP sa...

http://www.rosebikes.co.uk/products/tech/handlebars-and-accessories/handlebar-accessories/grips/?brand=681&page=1&viewtype=list&count=16&order=topseller#anchor_products

Lisa sa...

tack båda två, men det här är nåt bockstyresskapat. jag misstänker att jag ofta sitter och hänger lite med händerna mittemellan bromshandtagen och uppepå styret, i själva svängen där, och att jag då vinklar händerna helt galet. ska se om jag kan tänka på det framöver...