måndag 21 mars 2011

ibland så

men ni är väl bra kassa på att hjälpa till? 2 av flera hundra är väl inget att skryta med direkt?

jag får hur som helst ändå inte loss pedalerna, så det är väl lugnt antar jag. inte hittar jag min regnjacka heller?! hittade åtminstone mina skor(!) vilket väl ändå känns som en grundförutsättning, så jag känner ändå att jag är på rätt spår här. alla framsteg är bra framsteg. har även i sjukt förebyggande syfte styrt en fullmakt om det olämpligt nog skulle komma cykelleverans till mig medan jag är borta, känner mig sjukt genomtänkt och klok som faktiskt kom att tänka på det i förväg och inte efter att paketet blivit returnerat.

det tar sig, till och med för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som om pedalproblemet har avhandlats tidigare i detta forum Lisa! Scrolla för fan skrollan! //Paddlarn

Lisa sa...

ja men då skulle de skruvas I, och då fick ju johan gänga om hela klabbet för att det skulle gå. nu ska de ju av...