torsdag 31 mars 2011

Lite ost till whinet?

Näää, nu kan man ju inte ens skratta åt det här eländet?! Jag har redan hunnit gå med håven på facebook och talat om hur jag hämtar snaran OCH citerat Dan Andersson så det är ju höga nivåer på misären här @ horizonte. Fy fan. Jag är törstig och hungrig och tom i huvudet och lär ju inom en inte allt för avlägsen framtid också bli rätt stressad och gnällig. Kul. Fest!

Men visst är det väl bra ändå att jag håller mig till surbloggandet även här nere, så vi inte kommer ur våra vanor vi har hörni? Kan ju inte rub it in om solvarma stenplattor, ljumma vindar, sommarmorgnar och tunna kläder hur mycket som helst. Kanske imorrn. Nu ska jag försöka hitta en energibar att tröstäta så jag orkar klämma ur mig i alla fall några sidor till...

Inga kommentarer: