torsdag 31 mars 2011

Det är ju all fun & games tills någon brings a study


Måttligt genomtänkta beslut: att vänta med allt läsande och rapportskrivande tills jag åkt från landet.

Odds för att det här kommer bli ens någorlunda ok: inte så våldsamt imponerande.

Har skrivit tusen ord under morgonen. Tog en paus och tvättade cykel och åt lunch med Annika. Lär väl pressa fram ett par tusen ord till här nu antar jag. Känner mig intelligent och skärpt som en frigolitbit, men det blir nog succé vad det lider.
Man kan ju dock fråga sig var den här sjuka textsvadan jag dras med i alla andra sammanhang befinner sig nu när jag behöver den? Är den bortslösad på nonsensbloggande, för långa sms och facebookkonversationer? Var inte det i så fall himla onödigt när den kunde fått behandla skill acquisition theory & constraints-led approach och andra larger than life-ämnen?

Inga kommentarer: