söndag 20 mars 2011

Petter1, rock bottom, och Petter2.

Jag får väl erkänna att jag fortfarande inte blivit friad till av jr northug, NÄR ska han förstå att vi är menade för varandra?!? Han har visserligen bara två av de egenskaper jag gärna ser hos män (vältränad och en jobbig attityd) men jag är nog villig att ha överseende med resten för hans skull.

Istället för att fira det frieri jag förtjänar har jag legat däckad och kallsvettats med något så osexigt som migrän fram till klockan fyra idag, då jag lyckades klamra mig fast vid väggen för att ta mig upp tillräckligt långt för att nå badrummet och kunna trycka dubbla tabletter och därigenom släpa mig hem till mina föräldrar för att fira min mor som fyller år idag. Men någon distans blev det ju förstås inte. Har istället satsat på att äta godis och riktigt försoffa mig för att optimera förbättringspotentialen under lägret. Alltid tacksamt att starta som bottenskrap liksom, procentuellt ger det ju en stiligare ökning.

På annan not: min bror doktorn har ju som sagt varit här, men idag har han åkt hem. Hundarna har alltså inte längre någon vilomöbel, hur ska det gå?

Inga kommentarer: