tisdag 29 mars 2011

Serpa upp & serpa ner

Ååååhhh jag ber om ursäkt för den här absurda bildbristen, men alla vet ju att jag inte kan fota samtidigt som jag cyklar!

Idag har vi cyklat förbi tyskar uppför berg, och nerför berg, och uppför berg, och nerför berg, osv osv osv. Jobbigt och en aning livsifrågasättande i stunden förstås, men annars känns det ändå som att kroppen blir piggare och piggare nu när vi får köra intervaller. Fin skit, som min far brukar säga. De där serpentinerna känns något mer samarbetsvänliga åt båda hållen efter att vi har fått diskutera lite med varandra några gånger nu. Snart är vi nog kompisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mera blogg, mera blogg... Jag förväntar mig att du kommer hem brunbränd och gör mig totalt avis;) Du missade min lilla goding som jag tillverkade härom veckan. Jag kan göra på nytt i utbyte mot den råa fisken.. Hoppas allt är bra. Herr Flipp Flopp börjar tappa päls så det börjar likna vår härhemma:) Stor kram /K