onsdag 16 mars 2011

Hälsosamt och stärkande

Jag var väl ute och sprang en vända i solen idag. Som vanligt var jag svinsnygg när jag tränade, och jag vill ju att ni ska få ta del av det förstås, så jag passade väl på att ta en bild innan jag hunnit hem igen:

I den vevan av allt arrangemang och ljusjustering och setting och makeup n wardrobe etc som den sessionen krävde lyckades jag förstås tappa min hemnyckel som jag av någon anledning hade plockat upp ur ryggfickan, så jag fick strax härefter spendera lite tid krypandes runt i snön för att hitta ett metallföremål i allt det vita. Jättelätt. Men som ni märker är jag ju inte kvar där än, så jag lyckades ju uppenbarligen till slut. Passade på att springa hem sedan medan nyckeln fanns kvar och jag ändå hade fått en mil på mätar'n.

Tog en lov över jungfruberget under rundan för att kolla in snöläget på Faluns tösäkraste plats, men det ser ju ut som att Jungfrubergets TräningsTävlingsserie nog får vänta en dag till eller två...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nästa vecka släpper det =)

Lisa sa...

men nu åker vi ju bort tills mitten på april, så nu kan det gott få ligga kvar så ni inte hinner tjuvträna! ;P