lördag 19 mars 2011

Inte rolig

Det har ju varit så sjukt jävla tråkigt och ovärt och ospännande att träna den senaste veckan att jag börjar undra varför i helvete jag ska hålla på med skiten, och än mer åka iväg för att göra det ännu mer i flera veckor när allt jag vill är att ligga i fosterställning och glo på tv/sova/lösa korsord. Å andra sidan kan man ju tänka sig att saker och ting livas upp lite av att få komma bort från stan (det bästa jag vet ju) och få cykla på en cykel som trots allt A: inte har dubbdäck, B: inte behöver framföras i snömodd eller som C: inte är stationär.

Miljöombyte brukar ju vara nyckeln till det mesta, så vi hoppas väl på det. Om inte annat så kan man väl sura nästan lika bra söderöver.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Du får som sagt i alla fall lite sol o värme, så du har det i alla fall bättre är mig:) jag måste fortsätta med mina stänkskydd

Lisa sa...

Helt sant, fast det verkar som att våren är på väg rätt ordentligt även till Sverige nästavecka, så snart blir det nog fincykel för alla!

Anonym sa...

mmm. sol,värme och cykelbränna....

Lisa sa...

eller för min del: sol, värme och albinohy, men det är ju nästan lika bra!