onsdag 20 oktober 2010

Paus



Jag är ledsen va, men det är bara sånt här nu. Jag har en tenta på fredag som jag i övermod skjutit upp ALLT pluggande inför med ursäkten att jag har läshuvud. Vilket jag i och för sig har, men skiten måste fortfarande läsas åtminstone en gång och det hade jag visst inte riktigt tänkt på. Man kan konstatera att ibland är begåvningen väldigt lokal.
Näsan i böckerna alltså.

Men jag är inte sämre än att jag kan göra en paus för CTT'n i eftermiddag ändå, jag okynnesvilade igår och man vill ju faktiskt inte gå miste om möjligheten att bli skoningslöst ifråncyklad ett par tre gånger på raken.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid kul med aktionspotentialer, vad pluggar du?

Lisa sa...

alltid kul att plugga :)

just det här hör till en fysiologikurs som ingår i tränarprogrammet som Alla(tm) läser/har läst/kommer läsa.

Sara sa...

mmm, jag tänkte också på aktiveringsentalpi! Störd som man är. Jag har tenta i min första C-kurs i Immunologi nästa vecka. Det är mer än najs om man gillar att sitta och stirra i papper timme efter timme.... :P

Sara sa...

eh, jag menar aktionspotentialer ;)