söndag 17 oktober 2010

Från annat håll


De har tydligen gjort fel i resultatlistan (igen, suck) och Jennie som blev varvad av Emmy och alltså ska ha +1 varv står nu som fyra. Både jag och Emmy är säkra på det, så jag hoppas de ändrar på det.
Men det verkar ha strulats en del med måltiderna, det florerar bland annat en lista där jag står som segrare (med över två minuter ner till Karin dessutom) vilket fick DD att exalterade ringa mig i efter iddags och be om segerintervju. Men där fick jag ju tyvärr lov att göra dom besvikna.

En annan som verkar ha fått fel tid är den här mannen, som tydligen tävlade med mig under loppet trots att jag var lyckligt omedveten om den saken, haha.
(Även han verkar ju ha passerat en dam som inte finns med i resultatet). Fin liten rapport från mitt lopp i alla fall, fast från hans synvinkel!

4 kommentarer:

Jonas l sa...

http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=139418 en bild ifrån annat håll ;)

Lisa sa...

tack! :)

Anonym sa...

På bilderna ser du grymm ut...ska försöka piska dig i huvudstaden om du kör? Cykla snyggt :-)

Lisa sa...

klart jag kör! glöm inte att hälsa när du kör om mig bara :)