torsdag 28 oktober 2010

Blabla

Alltså, jag har väl sällan varit så här himla trött. Det hade varit helt okej att byta jobbkväll mot soffkväll, men det betalar sig dessvärre inte lika bra.

Läste nyss ut den deppiga boken, den blev aldrig bättre. Det var självskadebeteenden, olyckliga kärlekar, katolskt förtryck, cancer, anorexi, mobbing, övergrepp, missförstånd, kraschade äktenskap, syskonmord, avståndstaganden och krossade förhoppningar all over the place från pärm till pärm. Inte så värst upplyftande. Måste nu kompensera genom att plöja femhundra sidor klassisk äventyrsstory och hoppas att det överskuggar.

Jag funderar på att köra båda dagarna i Stockholm till helgen, om jag bara får tag på en bil så jag kan ta mig ner och hem. Pratade nyss med Mackan och kan sova hos honom i alla fall, det ska bli roligt! Alldeles för länge sedan vi sågs osv.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad ska du köra på söndag??

Lisa sa...

Valhallcrossen! Tävlingen som var med i cupen från början men nu inte längre är det.

http://www.ckvalhall.se/tavling/2010/doc/ckvalhall_valhallcrossen_2010_inbjudan_20101026.pdf

Anonym sa...

ok, jag trodde den var inställd men ser nu att den finns :-)

Jonas l sa...

Tycker helt klart du ska köra på söndag med. Håller en tumme för att det löser sig med bil

Lisa sa...

robban: ja det verkar ha blivit en del missförstånd kring det där tyvärr..

jonas: löser sig gör saker alltid, på mer eller mindre optimala sätt bara