söndag 25 juli 2010

Gör det här:



4 kommentarer:

Anonym sa...

men vad gör du där...i dag ska jag baka tårta!

Lisa sa...

försöker lära mig ta kurvor i lera och ösregn... gick sådär.
bra att du bakar tårta! jag är hemma från strax efter klockan sex, bara att komma förbi när du bakat klart då ;)

Kristin sa...

Sweet Lisa! Jag sprang till Källslätten i ösregn och var ärligt talat rätt glad att jag gjorde det fotledes och inte på två hjul. Vattenplaningsrisk ffs! Fast å andra sidan kan jag tänka mig att det är rätt skoj att sladda i leran med en cross.

Lisa sa...

Ja det är kul, men det är läskigt! Jag krypkör ju fortfarande, vågar inte riktigt chansa i kurvorna osv... men det kommer förhoppningsvis! Såhär med facit i hand hade jag ju dock kunnat hålla mig till eftermiddagen, när det ju faktiskt blev uppehåll. Men som vanligt lätt att vara efterklok.