torsdag 19 februari 2015

Stötch

Kul att det var så många som höll med mig ändå!
Bildade som folk är så fick jag även tag på illustrationen jag efterlyste, nämligen den här:


Mycket träffande.

Idag är jag i Stockholm. Åkte ner med min far sent igår kväll, ganska mysigt ändå att åka bil på tu man hand. Bodde en natt på Wellington = hotellfrukost i morse vilket är det bästa jag vet av nästan allt. Extremt värt. Har sedan spenderat dagen med att skriva syftesformulering till min uppsats och springa intervaller. Den här gången bara 4 stycken fyror, eftersom jag inte vill springa för många långa pass på löpband då jag upplever att det sliter rätt mkt på typ fötter och sånt. Ökade istället tempot och det var ju inte jobbigare för det. Lär väl sluta lata mig snart och känna på lite mjölksyra?

Nu fikar jag för hundrade gången idag och väntar på att Daniel ska komma hem från Köpenhamn. Hoppas det går fort för snart tar alla mina batterier på alla mina devices slut och vad ska man då göra, prata med främlingar?!

Inga kommentarer: