måndag 2 februari 2015

Bloggkarriären lever och frodas!

Lugna er med entusiasmen hörni, jag får prestationsångest!

Har jag läst 17000 artiklar än? Svar nej. Har jag en klar idé om vad jag ska skriva om? Svar nej. Som ni ser går det som på räls, men än så länge är det lite för långt kvar för att jag ska börja gråta över den mjölk som kan spillas i framtiden / det smör jag ännu varken sålt eller tappat inkomsten från. Det vore hur som helst kul att få börja skriva lite på eländet så jag hoppas jag snart drabbas av snilleblixten från den klara himmel som är min lillhjärna.

Jag är hästvakt i tre dagar så jag har dragit till stallet i stället, som man sa på 80-talet(?). Där var det fint. För den som kan någonting om häst så jobbade jag & hästen en del med galoppfattningar från skritt med blandad framgång. Framgången är dock stor med hur hästen nu för tiden bär upp sig självt, jämfört med hur han gjorde det i höstas, och man får vara glad för det lilla.

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen för att få tala om att de här mckenzieövningarna jag gjort i en vecka nu inte har hjälpt så mycket. Eller har de? Vem vet. Jag är ju nu snart uppe i ett halvår med ryggröveri och det börjar bli svårt att utläsa nyansskillnader. Plus att jag nu inte ägnat mig åt särskilt mycket löpning eller annat som påfrestar ryggen under den här veckan och då är det också lite svårt att bedöma. Vänta er således spännande rapport om hur jag valde underkläder (på riktigt den största utmaningen när man ska till sjukgymnaster pga man vill inte vara oanständig men heller inte sunkig och vad är liksom en passande trosa för att bli undersökt i dagsljus av främmande människor???) och hur jag lyckades eller inte lyckades få en röntgentid!


2 kommentarer:

Henrik sa...

Vad kul att du (också) anammat det här med nakenhet och hud i sociala medier. Ser fram emot det Adam Steenska blogginlägget där du visar upp valet av underkläder med motivering till varför det just blev dom underkläderna. Tillsammans med lite länkar till din underklädesleverantör!

Lisa sa...

jag trodde poängen var att det skulle vara länkar till typ... svenska gocart-förbundet/siljansnäs turistgård/aloe vera-krämer eller annat ickerelaterat till själva nakenheten?