söndag 12 september 2010

Vad jag gjorde idag - bröt:

Några bilder och en sms-konversation:

Gla' tjejja 1 med väldigt bråttom till starten

Gla' tjejja 2 i bättre tid till densamma

Preracetalk bestående av order om att köra ifrån killarna. Det gjorde vi inte.

Två tjejer som innan start verkligen är fokuserade på just starten? Eller?


Två tjejer som båda insåg att junismästaren var rätt rygg att ta, eftersom den var störst.


Och efteråt följande sms:

Johan - Vann du?

Lisa - Bröt

Johan - But whyyyyyy?

Lisa - Klen?

Johan - Jag tror jag störde din mentala laddning genom att regga mig på facebook, jag tar på mig det.


2 kommentarer:

johan fintling sa...

Du skulle druckit Vitargo samtidigt som du taggade mig på dina (stulna) bilder...

Lisa sa...

ja. nästa gång jag taggar stulna foton ska jag tänka på att göra det.