torsdag 23 september 2010


Jag tröttnade på att vara blond, så jag gick till Cissi och lät henne ägna fem timmar åt att färga det tramsiga vita håret mörkt igen och försöka rädda det som räddas kunde av mitt sönderblekta albinoass. Nu ser jag alltså ut som en tokig japan igen, eller som om jag var tillbaka i min sextonårskropp. Det är kul, tror jag.

På träningsfronten är det mest ont satan efter den där gymvändan med Lisa2. Jag har grinat illa vid varje benrörelse sedan dess. Var ändå ute och cyklade en vända igår kväll men ville dö vid minsta slakmota. Har därför idag mest klappat hund och tyckt synd om mig själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser bra ut! Passar dig!
//Nicklas

Lisa sa...

tack snälla!

mackapullis sa...

Hurra! Äntligen osv. BTW. Så är kommentaren skriven på min nya fina Android mobil! Framtiden är hära!

Lisa sa...

den som väntar på något gott/frukt är också godis. du är framtiden du, själv kommer jag nog ikapp framåt 2015, håll ut!