måndag 20 september 2010

Annan träning

Jag firade tävlingssäsongens avslut med att springa en mycket kort vända med Allan igår kväll, och lyckades mot alla odds behärska mig och hålla mig från att dra till med en mil eller två såhär första passet sedan adam gick i kolt. Finsprang istället en halvtimme nånting och det var nog tur det, för jag slapp vakna upp med en nittioårings kropp idag. Något jag nog däremot förmodligen istället kommer få göra senare i veckan när jag tänkte återintroducera mig själv för eleiko. Ska bli gött det. I helgen ska jag ändå inte ägna mig åt vettigare saker än att klappa djur och dricka vin, vilket som bekant är två aktiviteter man blir mjuk i både själ och ben av, så det är väl lämpligt att vara mörbultad i kroppen just då kan jag tänka?

I veckan bokas dessutom min velodrompremiär, men ni lär ju knappast kunna gå miste om den händelsen.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Åååh velodromen vill jag också testa. Du måste berätta ALLT!

Vilken fantastisk start på cykelkarriären du ändå haft, med ytterligare ett års träning och lite färre krascher nästa år kommer du verkligen sparka rumpa på tävlingarna. 2011 kommer bli ett kanonår för Falu CK i alla grenar, det känner jag på mig.

Lisa sa...

boka en tid för grundkurs när du kommer hit nästa gång så kan vi köra tillsammans!

Falu CK kommer framförallt ha ett kanonår på dam-DH-fronten! :)