torsdag 16 september 2010

Inte så smart

Till helgen är vi dubbelt så stort startfält i damklassen! Hela fyra stycken tycker fortfarande det känns motiverat att tävla såhär sista helgen för säsongen. Åtminstone på lördag, söndagen återstår väl att se.

Ska vi annars prata om hur begåvad och fin jag är när det gäller ickefysiska prestationer? Jag fick tillbaka min inlämning i skolan från förra veckan, och eftersom its my blog & i brag if i want to så kan jag ju inte hålla mig ifrån att delge er att jag fick tillbaka skiten med omdömet "100% perfekt arbete". Jorå, satt. Man vet ju hur den akademiska slipstenen ska dras, vet vars referensskåpet ska stå, kan stegen i ordbajsningsdansen, jobbar inte så mycket med motvind osv. Tråkigt för mig då bara att jag ändå inte gjort den muntliga redovisningen och därför står utan betyg i alla fall. Det känns ju liksom enormt talande för min hantering av saker jag faktiskt är bra på. Ironiskt nog tycker jag, mina övriga neuroser till trots, inte ens att muntliga redovisningar är jobbigt så det finns liksom ingen ursäkt.
Men som sagt, talande.

Nu ska jag till skolan och försöka kompensera för mitt slarvande.

Inga kommentarer: