måndag 3 mars 2014

Och så ont i höften igen....

Igår fick jag ont i höftfan igen. Det verkar som att det kommer efter ganska exakt två timmar, innan dess är det helt symptomfritt. Som tur är har jag ett återbesök hos sjukgymnasten idag, så det kan ju ändå vara bra att det (vad "det" nu är) gör ont när jag är där, då kanske det är lättare att hitta vad det är.

Under de kortare passen de senaste veckorna har jag inte känt någonting, trots att de varit riktigt hårda, så det verkar enbart ha med tid och inte intensitet att göra. Det börjar hur som helst kännas som att det där maratonet kanske får läggas på is, om inte ens två timmar funkar nu så känns det ju ganska avlägset att en dryg timme till ska gå bra och utan problem om bara några månader...

Så himla tråkigt dock. I övrigt känner jag mig så himla stark på långpassen så det känns så irriterande att en sådan här sak ska sätta käppar i hjulet för mig...

Inga kommentarer: