söndag 21 juni 2015

Blaha

Det är i alla fall inte mitt fel om internet blir överfullt av information, så något kan ni i alla fall tacka mig för! Men det är ju inte så inspirerande att skriva en träningsblogg när man aldrig någonsin får träna?!?!?!

Hälsostatusupdate:

Röntgade ryggen i onsdags. Den har uppfört sig på sistone men istället har jag klotat som en liten krocketkula över ett kalhygge pga kan uppenbarligen inte lyfta på fötterna, så nu är jag halt & lytt av andra skäl istället. Jag har ju aldrig trott på någon gud men om det finns någon så vill hen uppenbarligen inte att jag ska springa i alla fall. Eftersom jag inte kan träna någonsin så gick jag istället med i mensa, tror ni det är ett bra substitut?!? Åtminstone inte beroende av en skadefri fysik. Den som lever får väl se antar jag. Om inte annat så jobbar de ju en del för begåvade barns rätt till utveckling osv och det är ju hur det än är behjärtansvärt och värt att stödja.

Har annars mest ridit. Det var allt bra tur att jag tog upp hästeriet igen så det åtminstone finns något att fylla all träningslös tid med. På midsommarafton över två timmar i skog & mark, igår två olika kusar i två olika stall - den ena vildare än den andra. Som tur var satt jag varken på eller flög av när det var fler hovar i luften än i marken. Ibland kan även jag ta ett och annat klokt beslut verkar det som, klantigheten kanske är koncentrerad till löpningen?

Idag ska jag träffa min gamla vapendragare Mackan, det ska bli så roligt! Den enda jag träffat som lyckats bli framgångsrik som konstnär (och då har jag ändå gått på konstskola och hängt på en och annan konsthögskolefest i mina dagar...)!

Laterz.

Inga kommentarer: