tisdag 17 maj 2011

TC!

Hej älsklingar, vet ni vad?

Idag har jag cyklat testcykel! DET var ju inte precis igår det inte!
Skönt att få lite siffror på klenheten emellanåt ändå, plus att det spöregnat hela dagen så högskole-/YAträningen var inflyttad till velodromen och jag som bekant inte direkt frivoltar av lycka när det vankas trärondell. Passade alltså på att grensla monark istället.
Jag tog ett foto men insåg att det såg exakt ut som alla andra foton jag tagit där uppe, så ni kan ju lika gärna bara kolla på valfritt inlägg från i vintras om ni nu vill ha en bild.

Glädjande nog för er så slås det i alla fall inga rekord här inte. Jag tänker skylla det på motivationen.

4 kommentarer:

Emmsan sa...

Men... till och med JAG cyklade ju ute!! Eller...ja... till och med.... kanske beror på att jag just inte är cyklist och inte riktigt har fattat det där med kylslaget/blöttsomfan/kommapåinerförsbackenatthändernafrusitfastpåstyretsåattmanknapptkanbromsainnankorsningen, eller nåt??! Men KUL är det juuuu:D:D

Lisa sa...

alltid lär man sig nåt! men det ÖSREGNADE ju faktiskt??!

Emmsan sa...

Jo faktiskt gjordere det, men Robban sade att jag antingen kunde baka mina skor i ugnen för bästa passform, eller cykla i regn.... så jag satsade på det senare...:P

Lisa sa...

robban är ju en fin kille, men ibland finns det nog enstaka tillfällen när man gör bäst i att inte lyssna :P