fredag 27 maj 2011

A is for apple, B is for balloon, J is for junk

Inte för att gå helt XX (fyll i lämpligt namn här) med er nu, men guud, tror jag vinner VM i dålig uppladdning här?
Slits ju lite med migrän med ojämna mellanrum, vilket jag kan upplysa er ovetande om inte är någon hit, och även om jag kan trycka tabletter så jag blir en anständig människa så blir ju följden ändå en viss groggyness (groggyhet? groggighet?) och typ... att gå i trappor eller stå upprätt är väl ingenting man gör med spänst i steget och solsken i blick direkt. Är idag alltså huvudvärksbakis och har poppat dubbelt för att hålla mig själv i schack fram till åttatiden när det ska köras prolog. Hade det inte varit etapplopp hade jag väl inte satt mig på någon cykel idag direkt, men nu är det ju inte så mycket att göra åt saken.

Men det har åtminstone slutat regna! & vi är 16(!!!) startande damer! & kul också att finska landslaget är anmälda! Alltid roligt med variation på namnen ovanför en i resultatlistan.

Inga kommentarer: