onsdag 4 maj 2011

Grönvitt på Hammarö

Thomas Rissveds fotade som vanligt fantastiskt fint på hammarö.

Jag önskar jag också hade såna där fina handskar som Jonte har framför mig. Eller ännu hellre de tunna, tunna från Kalas-Jonas som Jeppe körde i. Jag föredrar långfingrat men det är svårt att hitta sådana som inte känns för varma tycker jag.

I helgen ska jag inte tävla OCH är mellan två kurser och kan därför inte heller plugga. Undrar just vad jag ska göra då? Fika i Torsång vareviga dag? Åka från stan? Göra min lägenhet beboelig? Hälsa på alla jag aldrig hinner träffa eftersom jag är bortrest hela tiden?

3 kommentarer:

Kristin sa...

Bra fighting face!

Antar att du är ute och tävlar nästa helg? (14-15:e). Jag funderar på att dra till Falun och lufta nyförvärvet lite på Lugnet då.

Lisa sa...

Haha nej det är så fult, måste sluta grimasera (skratta?!) och cykla mer istället!

Jag ska köra billingeracet nästa helg, men åker förmodligen inte förrän på lördag någon gång. När kommer du hit? Är det den nya mäktiga blå giganten som ska få luftas? Så sjuuukt fräsch hoj att jag blir helt avundsjuk ju!

Kristin sa...

Haha, jag tycker du ser hård ut!

Planen är att åka upp på fredag nästa vecka så då kanske man hinner byta ett ord eller två? Det är absolut giganten som ska få erövra Falun. Jag behöver en backe som är tillräckligt lång för att värma upp/köra in bromsarna, finns inga sådana i Uppsala ;).