onsdag 4 maj 2011

Swept

Tio ettor idag efter två dagars vila. Träningsmotivationen är sjukt låg vilket är helt obegripligt eftersom tävlingsditon är raka motsatsen. Tog ändå mig själv i kragen idag. Motivationsbrist ursäktar ju faktiskt inte hur mycket lathet som helst så jag insåg att det var lika bra att styra upp. Inledde med att spendera tre timmar i soffan innan jag kom iväg.
Jag antar att det gick bra sen. Jag lyckades åtminstone framkalla en bra nivå av illamående, vilket får ses som positivt eftersom jag ju ofta har en förkärlek för att hålla mig på rätt (fel) sida om bekvämlighetströskeln.

Utan att vara kärnfysiker kan jag nog garantera att träningsmotivationen, eller bristen på, hänger ihop med att jag står utan schema och det vet vi ju sedan länge att jag behöver för att få nåt gjort. Gärna full underkastelse och in i minsta detalj etc. Men även: i största allmänhet har jag just nu lite koncentrationssvårigheter när det gäller det mesta.

Inga kommentarer: