torsdag 26 maj 2011

Gammelgäddan

Jag hade väl skrivit ett inlägg om hur ekvationen bra människor och dåliga bloggar går ihop, och vad det då säger om mig (min blogg är som alla vet awesome & hilarious på så många sätt), MEN!! Sen skrev Daniel helt oväntat ett inlägg som inte handlade om typ.... utväxling eller ekernipplar, och det gav mig hopp om världen och alla tråkiga bloggar igen så jag bestämde mig för att vara the bigger person och inte döma och ni vet, och raderade skiten. Men ni lär ju kunna tänka er ungefär vad jag ville ha sagt ändå så det spelar kanske inte så stor roll.

MEN, sen fick jag se det här:

... så nu verkar det väl kanske inte bättre än att det är på sin plats med lite tillrättavisning ändå?

Jag nojar dock lite över att göra mig ovän med folk om jag börjar hävda att deras bloggskillz inte är så imponerande. Ni blir väl inte arga?

Inga kommentarer: