fredag 6 maj 2011

Fredagsnöje

Idag har jag inte tränat, men det spelar ju ingen roll nu när vi ändå talar öppet om det här med att det inte är därför ni är här. Visst är det väl skönt när sådana där saker kommer ut i ljuset och slipper hymlas med? Imorgon ska jag förstås, och förr eller senare lär jag väl obstinatblogga om varenda minut av passfanskapen, men den dagen den sorgen! Nu passar vi på att prata om annat!

Idag har ju varit dagen av fantastiska musikvideos. Förutom Lady Gagas här nedan så fick jag både den här och den här skickade till mig idag. Vilken fest. Jag vet inte om det är min MTV-fattiga amishuppväxt (inte förrän jag var 17 och hade flyttat hemifrån! och inga tjejtidningar! ingen veckorevyn som tonåring (vilket väl i och för sig förmodligen är en av de större tjänster mina föräldrar har gjort mig eftersom det sannolikt bidrog till att jag slapp bli dum i huvudet och istället skaffade någorlunda, i tonårsmått mätt, vettiga intressen)! ) som gör att jag är den enda som år 2011 har en omättlig hunger efter musikvideos, men alldeles oavsett så kan jag inte riktigt värja mig.

Annars då? Hur många labbrapporter ligger NI efter med? Jag har väl en rätt saftig hög att ta tag i. Tanken var ju att isolera mig hela kvällen mol allena för att styra upp det där, men det har väl kanske inte flutit på i nåt gebrselassietempo precis.

Inga kommentarer: