lördag 28 maj 2011

♥ Borlänge!!

Idag nöjde jag mig med att vara kass under första varvet. Lika bra att ha det gjort från början, tänkte jag, så man får avsluta positivt sen. Klantade alltså till det lite komprimerat där i början vilket förstås var irriterande, men sen, SEN, åååååååååhhhhhhhh vad roligt det var idag! Älskar Borlänge Tour! Det är en dryga nittio minuters ren fröjd och ynnest att få cykla de där banorna! Kom på mig själv med att ha jättekul, till och med på sista varvet! Vet inte om man tagit i för lite då, eller om det bara tyder på en bra inställning? Hur som helst så är det ju helt obegripligt att ni inte är där och kör allihop!

Borlänge CK är som vanligt sjukt föredömliga med att langa upp resultaten snabbare än vinden, och jag kan därför upplysa er om (glädja er med?) att jag nu ligger 8:a i totalen inför morgondagens avslutande tempo. Såhär ser det ut:

1. BERGLUND Ann
2. AHLSTRÖM Josefine
3. BERGMAN Hanna
4. FERNER Emma
5. FERNER Felicia
6. EDVARDSSON Angelica
7. SNIHS Kajsa
8. STRÖM Lisa
9. THELBERG Emmy
10. OLSSON Ida
11. WÅNGGREN Elin
12. SEDEMARK Maria
13. EK Angelica
14. KANSIKAS Jasmin

Och det bästa av allt med det här är att imorgon är min favoritetapp! ÄNNU roligare! EN GÅNG TILL! Kommer dö tumme upp-döden, herregud. Lär ju typ, gå ut och dricka öl och umgås lite med pöbeln eller nåt ikväll för att ta ner det här på någon slags anständig nivå igen.

Inga kommentarer: