torsdag 18 december 2014

jullov!

Jag har jullov!!!!
Idag är jag visserligen på jobbet för jullunch, men det är bara ett litet break i denna evighetslånga ledighetsfest på ca EN MÅNAD (!!!!!!!!!!!) som jag ska tumla runt i kring alla de här julhelgerna. Kan inte ens förklara hur överfett det känns. Inledde min första lediga dag igår med att sova till TIO (???!!!!!?!?!) som vore jag en tonåring och sedan åka till stallet och drälla runt under hela dagen, som vore jag en tonåring även i det avseendet. Försöker klickerträna hästen, tror det går bra? Åkte sedan hem, sprang en vända, och ägnade resten av dagen åt att tupplura på soffan med en hund bakom röven. Se instagram för bildbevis.

Det känns som en bra satt nivå för kommande dagar. Vill verkligen inte göra mycket annat de här veckorna. Kanske gå en hundpromenad eller två, men där drar jag gränsen.

1 kommentar:

Märta sa...

Haha "att tupplura på soffan med en hund bakom röven" låter lätt som det bästa man kan göra på en julledighet :-)