torsdag 11 december 2014

Hejhej

Mmm ska vi blogga? Snart kommer jag ha ett behov av det igen pga 1. långledig över jul (nästan en månad!!!!!!) och 2. sen plugga och ALLA som är det minsta internetsavvy vet att studier är grundbulten i allt kvalitetsbloggande eftersom man har jättemycket saker man undviker att göra pga prokrastineringsgenen men som ändå ogörs framför en skärm så man kan låtsas att man nästan är produktiv. Dessutom blir man lite inspirerad eftersom studier är rökelse och myrra för hjärnan istället för dränerande.

Det kommer bli fett.

Tills dess härdar jag men det går bra, jag kan både springa och får gosa ohämmat med ponny. Förutom att jag (PEPPAR PEPPAR) har lyckats varken vara sjuk eller ha ont i säkert ett par veckor och därför kunnat träna lite så har jag blivit hästskötare eftersom Kristin flög av sin häst och BRÖT NACKEN?! For realz. Ironin i detta - när jag red hennes häst i förra veckan skämtade vi såhär: "haha tänk på att inte ramla av och bryta nacken på ridlektionen bara!" (eftersom jag inte var medlem och därmed inte försäkrad). Det var ett kul skämt pga orimligheten i att någon skulle göra det var ju total. Bortsett från att hon alltså exakt på slaget en vecka senare på samma lektion GÖR EXAKT DET??!?!?!
Förlåt gud, det var inte meningen att skämta så!!
Som tur är blir hon bra igen så småningom.

Idag ska jag springa intervaller med friidrottarna. Det lär bli asjobbigt, men det är bra för mig och min framtida fart.


Inga kommentarer: