onsdag 18 december 2013

Epicenter

Det är så konstigt det här med att ha en blogg som sköts såhär styvmoderligt. I min värld har min(a) tidigare blogg(ar) alltid varit självklara center of the interwebz, jag har liksom inte ens reflekterat över att andra människor INTE skulle tycka det?! (Rimligt, sansat, ödmjukt, verklighetsförankrat, etc...). Då var bloggen internets egen galapremiär, partyblåsa, konfetti, efterfest med kanyewest, frukostbuffé, årgånsvin, nobelpristagare, USAIN BOLT. Nu känns det mer som att vi håller till på någon bakgata och tjuvröker tillsammans över sentimentala tillbakablickar på fornstora dagar??

Antar att min något mer tilltagna livserfarenhet har lärt mig något i alla fall.


Idag sprang jag 4*1000. Det var bra för mig. Tävlade ju visserligen i lördags men annars har det snålats på intervallerna på senaste tiden. Jag skyller detta på att jag bytt jobb och således varit utmattad av alla nya intryck i form av tex ny kaffemaskin, nytt kontor, nya lösenord, nya kollegor att komma ihåg namnen på och allt annat sånt där som tar extremt mycket kraft innan det blir självklara vardagsdetaljer. Skyller det också på att jag gymmat rätt kontinuerligt(!!!!!), skaffat rutor och en förmåga att göra dips. Sånt sjukt ägande att behärska såna stångövningar. Kvar är dock them chinz. Siktar på det till VM2015.

Inga kommentarer: