måndag 16 september 2013

Tusingar

Igår sprang jag tusingar. Vet inte riktigt vad som är en rimlig nivå att ligga på? Höll mig mellan 3.30-3.50 med kanske 300m joggvila, men det är svårt att vara jämn utomhus när det är medvind och motvind och lite uppför och lite nerför och lite allt möjligt. Skulle vilja kunna ligga på jämn 3.30-fart, det skulle kännas gött och lagom. Vad som nu är "lagom". Jag har heller ingen aning om hur man liksom kan överföra olika farter till antagen tid på en viss sträcka så ingenting säger mig egentligen någonting. Så himla oerfaren.

Blev sen sjuk. Men jaja. Har legat på soffan med migrän och tumlat runt med hundar. I helgen ska jag till Sälen och springa fjällhalvmara igen. Hoppas på sol den här gången! Och snabba ben!

1 kommentar:

Coachen sa...

Tiden på dina tusingar beror ju lite på hur många du kör och vad du vill uppnå för träningseffekt med dem?