söndag 19 maj 2013

terapi 1

Kan vi prata om det här med att häggen har slagit ut? 

Jag har ägnat helgen åt sportig bilåkning och svettig livsstil. Köpt allt som går att dricka i varenda affär. Somriga dagar. Därför även det näst bästa efter häggen (fast också i kombination med): man kan nu sova med vidöppet fönster. Utomhus, denna fantastiska grej. Sannolikheten att jag kommer flytta till skogs och bosätta mig under nån gammal tuva är ORIMLIGT stor. Det enda som hindrar mig är min neurotiska fixering vid att duscha och tvätta händer och ha nya och rena kläder och mjuka kuddar och mat på bordet och mitt löjliga förhållningssätt till småkryp och att jag är rädd för björn och faktumet att jag fryser jämt. Och så det där förstås att jag är rädd för både mörker och ödemark. Men annars. ANNARS.

Inga kommentarer: