torsdag 4 augusti 2011

Fem bilder och svinlite text, som omväxling

Tog den här vägen till Leksand i förmiddags:


... för att säga hej till Viktor som mest står på isen i arenan om dagarna. Sa hej, fyllde på vattenflaskan och blev hånad för min dåliga träning och töntiga bränna. Träffade som motvikt även lite hockeykids som var impade över min snabba cykel.
Körde sedan fel på vägen hem vid Gagnefstrakten, men fick som plåster på såren cykla denna min favoritväg längs med dalälven:


Åkte sedan ut till landet med Allan som varit inne på djursjukan och blivit drogad och omplåstrad i tassen. Han var inte pigg som en mört:


Och slutligen, en bild för höstpeppen:


... och en bild till Tom:

6 kommentarer:

Tom sa...

Ja, fan... Jag borde nog ge cyklingen en ärlig chans till! Lämnar in min avskedsansökan på måndag! Tack Lisa! ;)

Lisa sa...

allt jag vill är ju att supporta!

emmsan sa...

Åååååh, hackmora!! hat-älska liksom... lovade ju "aldrig mer" på toppen.

Lisa sa...

jag vet! jag kan inte minnas när jag varken förr eller senare känt mig så oerhört förnedrad! men vi kör väl i år igen?

Dääni sa...

Jag kör! värmde upp med att klippa åreskutan på 45 min idag... vadå?? skryta?? jag?!

Lisa sa...

säger mig ju inget, vem har varit i åre? vad ska man dit & göra?