måndag 14 februari 2011

Om man nu ska rota i det

När vi ändå är inne på temat hur fantastisk jag var som yngre:





Man måste som sagt ha gått igenom ALLA subkulturer. Även japansk barock trans-goth-rock.

Ni inser väl att ni missade något i början av tvåtusentalet här? Jag hade en fantastiskt fin stor affisch på temat i mitt flickrum, var väl förjävla indie osv. (Min kille hade trummisens avlagda trumpinnar, så han var förstås lite coolare än mig. Men så är väl lagen i musiksvängen, rent generellt).

4 kommentarer:

johanna sa...

Jag vill se bilder på Lillcrust.

Lisa sa...

kanske kommer den fantastiska delen av min fina ungdom också snart att dyka upp! fast jrocken är ändå liiiite finare.

Den 8e Kaptenen sa...

jag är så gammal att jag inte ens vet vad det där är för nåt. men sator är ju från borlänge...

Lisa sa...

men det bästa med borlänge är ändå bussen till falun!