onsdag 21 juli 2010

TCT!



Idag fick jag som ni ser med mig Uppsala-Kristin ut på plattcykel istället för hennes mer vanliga DH-rigg, och tog med mig henne för att köra lite TCT! Det var premiär för mig med så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men det var ju helt fantastiskt roligt! Varför talade ni inte om det för mig redan i början av sommaren?! Tänk så mycket jag missat nu!

Precis som väntat gjorde det där morgoncrossandet underverk, och jag var faktiskt inte fullt så sopig som igår utan hängde med fint där framme i början innan jag så småningom klantade till det i en backe, hamnade för långt bak och tappade. Fick efter det min vana trogen jaga ensam i någon mil innan jag kom ikapp några killar att köra med till målgång. Irriterande att inte lyckas hålla mig framme tillräckligt för att ha råd att ramla ner lite i backarna, men ändå kul! Näst efter Ingarvet GP det absolut roligaste i träningsväg hittills i sommar! Måste köra igen! Näste vecka verkar vara någon form av varvlopp, det kan ju bli precis hur roligt som helst. Jag är där! Är ni?

4 kommentarer:

Kristin sa...

Av bilden att döma känner jag ändå att jag levde upp till "är man inte snabb får man banne mig se till att vara snygg i alla fall". Vitt är definitivt det nya svarta.

Du är riktigt riktigt stark och jag lär ju komma och heja på dig när du börjar ägna dig åt mer publikfriande crosstävlingar. Jag kan avslöja att jag är gryyyym på att skrika. Ses imorrn!

PS. Du har inget emot att jag lånar bilden lite va? Se det som en ära att vara den som blir lånad av! ;)

Lisa sa...

Ja jag håller helt med, det är till och med mycket möjligt att du faktiskt var snyggast i startfältet!

Låna på, det är ju du på bilden så använd dig själv till vad du vill :)

Tack för idag, jätteroligt att du följde med, & ses imorrn!

tomp sa...

Kul att du var med! Det är alltid lika roligt och som tur är fortsätter det hela ända till slutet av september så du hinner vara med fler gånger.

Lisa sa...

tack! kul att jag fick vara med ;). Tur att det fortsätter, så jag slipper bli snuvad på hela konfekten! Ses nästa vecka då.