fredag 26 mars 2010

Nya icke-akademiska tider!

Vänner!
Nu har jag lämnat in tentan, en hel timme före deadline! Jag ska alltså från och med nu sluta vara en stressad och grinig surfitta och istället återgå till mitt vanliga kvittrande dumglada jag! Så ge inte upp hoppet om mig.

Själv har jag inte heller gett upp hoppet om just mig, men nu handlar det mest om förhoppningarna om en fräsch kropp igen efter den här förkylningen som aldrig verkade ta slut. Men nu! Nu! Nu låter jag inte ens sjuk på rösten längre, så nu kan väl inte friskformen vara långt borta heller väl? Jag tror inte! Så: hurra!

Imorgon litt cykel då för att fira den saken. Med tanke på den oväntade löpformen jag idag (ja förlåt carlsson, omkastat i schemat helt på eget bevåg) visade mig ha helt otippat med tanke på de gångna passens allmäna misär (men som jag inte delgett er eftersom jag varit en stressad och sur student) så lär det ju vara en fruktansvärt festlig upplevelse. Så det ser jag fram emot redan nu.

Inga kommentarer: