tisdag 15 september 2009

Racer

Jag var ute några timmar på racer med Ola.
Det är så fantastiskt roligt att inte behöva träna ensam (det enda som möjligen kan kvala in som dåligt är väl kanske att jag stundvis blir lite väl upptagen med att prata och gestikulera och således glömmer bort att det faktiskt är cyklar jag håller på med och en trafikerad väg jag befinner mig på, vilket leder till mer babblande än trampande och lite väl vågat vinglande mitt i vägen) och jag har ju blivit så bortskämd med sällskap nu den senaste tiden att det nästan känns syndigt. Det är på gränsen till att jag inte vill vänja mig för mycket vid det ifall jag skulle bli tvungen att börja köra ensam igen av någon anledning.

Såg hur som helst många hästar, hade kortbyxor, och kom hem lagom till att solen försvann.

Mår så himla bra, har så himla kul, är så himla peppad på att få bli stark och snabb och en jävel på att cykla.

3 kommentarer:

stefan carlsson sa...

hurdå bli?? byt mot är, eller??/stef

Lisa sa...

smickrare! "bättre" då. skulle ju vilja säga "bli BÄST", men försöker ha någon slags verklighetsförankring.

stefan carlsson sa...

sa bull/stef